na které
Podívejte se na program:
17:00-17:10
 Úvodní slovo
 Žádný stres, ale pohoda a předvánoční online setkání. Těšíme se na vás.  
17:10-17:30
 host večera - Michal Černý
 Chatbot jako učitelský pomocník? Příspěvek se zamýšlí nad tím, jak studenti pracují s chatboty během svého vzdělávání a co jim interakce s nimi přináší. Současně usiluje o širší pohled na vztah učitele a techniky, jako partnerům v pomoci studentům v jejich učební cestě. 
17:30-18:00
 Replug me - Karolína Presová
 Náš čas a pozornost mají v digitální ekonomice cenu zlata. Tvůrci digitálních platforem, aplikací a her proto záměrně používají závislostní prvky, které nás udržují co nejdéle online. Jak se s tím vyrovnat a jak to naučit naše žáky? Karolína se s námi podělí o své zkušenosti. 
Nečekejte instantní návod v 25 minutách, ale v předvánočním čase nám její rady určitě přijdou vhod.  
18:00-18:30
 Jak jsme se dotkli vesmíru - Pera Boháčková 
Petra s žáky základní školy vyslala sondu do vesmíru. Ano, i to je možné. 
Povídání o účasti školy na projektu Dotkni se vesmíru. Je možné se i na základce vesmíru dotknout? Co je pro to třeba udělat? A proč bychom to měli zkoušet? Tohle a mnohé jiné spolu probereme. 
18:30-19:00
 Video na YouTube z rychlíku - Jan Maryško
 Získáte povědomí o tvorbě videa na YouTube od vytvoření zdroje, přes střih, až po jeho publikaci. Pro daný účel použijeme software: ”FormatFactory” (pro záznam z obrazovky), “Audacity” (záznam zvuku) a  “DaVinci Resolve 17” (střih videa). Tyto robustní nástroje je možné použít jednoduše, zdarma, ale dávají nám do budoucna prostor k profesionálnějšímu přístupu.  
19:00-19:30
 Novinky v Google Workspace pro vzdělávání - Radovan Jansa
 Jaké novinky nám přibyly v Google Workspace v minulých měsících a na co se můžeme těšit v těch dalších? To vše včetně praktických ukázek a možnosti využití ve škole.
19:30-20:00
 Chemická výuková videa Olinium - Olga Ryparová 
Díky lock-downu během covidové pandemie jsem se rozhodla učit po práci chemii přes YouTube streamy. Zvolila jsem nejjednodušší způsob a to je vysvětlování kreslením na grafický tablet a k tomu nahrávat audio (tzv. screencasty). V přednášce ukážu praktický postup, jak technicky zajistit živá vysílání (streamy) přes Youtube, jak se mi daří pracovat s komunitou kolem projektu a jak se pomalu přesouvám od výuky směrem k popularizaci chemie.
20:00-20:10
 Závěrečné slovo
Jsme učitelé. Stejně jako vy.
Mluvíme o tom, co se nám samotným osvědčilo v praxi.